piękne włosy

O biznesie, zyskach, reklamie i nie tylko. Jak założyć własną firmę, jak efektywnie prowadzić biznes, skąd czerpać informacje o efektywnej księgowości – każda informacja jest na wagę złota.
Karoluś922

piękne włosy

Post autor: Karoluś922 »

Witam, macie piękne włosy? Zastanawiam się co zrobić aby moje włosy również były naprawdę ładne. Nie znam się na włosach, więc może ktoś z Was doradzi mi coś w tej kwestii?
Miśa

Re: piękne włosy

Post autor: Miśa »

Ja bym zaczęła od sprawdzenia czy moje kosmetyki nie robią krzywdy włosom. Ja lubię zamawiać tutaj: https://apteka.bonifratrzy.pl/do-wlosow.html bo są tam kosmetyki z w miarę składami. Ogólni ewarto o tym poczytać w internecie.
skiłpa

Re: piękne włosy

Post autor: skiłpa »

Pielęgnacja to podstawa, odpowiednio dobrane kosmetyki, i regularne odwiedzanie fryzjera. Oprócz tego widzę różnicę odkąd zaczęłam używać nowej loko-suszarki, kupiłam model babyliss hydro fusion. Genialnie działa na włosy, od razu po użyciu staja się gładsze, znika elektryzowanie się
Awatar użytkownika
magdap
Posty: 74
Rejestracja: 10 lut 2020, 15:55

Re: piękne włosy

Post autor: magdap »

Jeśli chodzi o mnie to zrezygnowałam całkowicie z suplementów diety, a postawiłam na herbatę zieloną i dużą ilość warzyw w diecie. Trzymam się kurczowo tego planu od ponad roku i zarówno włosy, jak i cera są w bardzo dobrej kondycji ;) Spróbujcie podziałać w ten sposób, a efekty przyjdą same :)
Mangą98

Re: piękne włosy

Post autor: Mangą98 »

HI! Zauważyłam, że moje włosy są ostatnio bardzo słabe . Nigdy nie miałam bujnej szopy, ale teraz jestem bardzo zaniepokojona - nie wiem czy to efekt zimy, stresu czy jeszcze innych czynników - znacie jakieś dobre preparaty na porost i wzmocnienie włosów? Coś, co sami stosowaliście?
rudźka

Re: piękne włosy

Post autor: rudźka »