Z jakich usług korzystacie?

O biznesie, zyskach, reklamie i nie tylko. Jak założyć własną firmę, jak efektywnie prowadzić biznes, skąd czerpać informacje o efektywnej księgowości – każda informacja jest na wagę złota.
Awatar użytkownika
emma_92

Z jakich usług korzystacie?

Post autor: emma_92 »

Prowadząc swój własny biznes, nawet niewielki, nawet jednoosobową działalność gospodarczą - z jakich usług zewnętrznych korzystacie? Wiadomo, że pewnie większość korzysta z usług księgowej, natomiast ja się zastanawiam czy na przykład nie skorzystać też z takiej opcji jak faktoring dla firm. Macie jakieś doświadczenia z tego rodzaju usługami albo firmami?
trzelinkaaa

Re: Z jakich usług korzystacie?

Post autor: trzelinkaaa »

Jak powinna wyglądać asertywność w pracy menedżera? Macie w tym aspekcie jakieś przemyślenia? No wiecie, to jest dla mnie sensowne, ale ja naprawdę nie znam się na tym. Dlatego czekam na opinie, na wskazówki od was.
annaa

Post autor: annaa »

Ogólnie też dosyć ciekawym rozwiązaniem jest darowizna auta firmowego na żonę . Widziałam w ostatnim czasie, że wiele osób zachwalało sobie ofertę tej firmy, dodatkowo też obsługa z dużym zaangażowaniem podchodzi do spraw klientów
GośkaB

Post autor: GośkaB »

Uważam ,że niestety szkolenia nie są wystarczająco dobrze popularne wśród osób prowadzących biznes o raz osób pracujących na etacie. Samokształcenie jest niezwykle istotne ale kształcenie przez pracodawców jeszcze ważniejsze. Czy wiecie czym zajmuje się psycholog biznesowy ?Psycholog określi twoje zasoby i możliwości i pomoże je wzmocnić, w relacjach z innymi ludźmi. Niestety często nie wykorzystujemy swojego potencjału i należy to zmienić.
Awatar użytkownika
eleonor34

Post autor: eleonor34 »