Dodatkowe studia

Wszystko co musisz wiedzieć o pracy, pracodawcach, ale i o sposobach spędzania czasu wolnego. Zapraszamy do dyskusji wszystkich poszukujących informacji o firmach, poleceń i tych, którzy po prostu chcą podyskutować o pracy.
Awatar użytkownika
Hybrina

Dodatkowe studia

Post autor: Hybrina »

Zaoczne studia nie są wcale gorsze, ne wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie: http://www.wszop.edu.pl/kierunki-studio ... 259,54,259
a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych
Awatar użytkownika
warius

Re: Dodatkowe studia

Post autor: warius »

Ja w ogóle nigdy tak nie myślałam, w zasadzie studia niestacjonarne są trudniejsze bo więcej trzeba samemu pracować w domu. W każdym razie jeśli szukalibyście uczelni na wysokim poziomie w Warszawie to warto polecić http://www.wseiz.pl/en/studia . Jest to szkoła ekologii oraz zarządzania
Awatar użytkownika
yataa

Post autor: yataa »

Ja zrobiłam magistra z zarządzania a od października idę jeszcze na studia podyplomowe z zarządzania prawem medycznym na Mazowiecką Uczelnię Medyczną. Fajne miejsce - ciekawe zajęcia, doświadczeni wykładowcy, nowoczesna uczelnia.
Awatar użytkownika
Weronika

Post autor: Weronika »

A może zamiast na dodatkowe studia lepiej byłoby się zapisać na jakiś kurs językowy? Znajomość języków obcych to w dzisiejszych czasach podstawa. Na stronie https://www.profi-lingua.pl/kursy-jezyk ... i/warszawa możecie sobie na przykład poczytać o kursach języka angielskiego organizowanych w Warszawie przez szkołę Profi Lingua. Polecam ;)
Awatar użytkownika
Arathorn

Post autor: Arathorn »

Ciężko będzie tu wybrać słuszną opcję. Możliwości jest tu naprawdę mnóstwo.
Najpiękniejsza ze wszystkich tajemnic: być geniuszem i tylko samemu o tym wiedzieć.
Awatar użytkownika
jurka